نامه زیرکانه پسر به پدر!!

نامه زیرکانه پسر به پدر!!

پدر در حال رد شدن از کنار اتاق خواب پسرش بود، با تعجب دید که تخت خواب کاملاً مرتب و همه چیز جمع و جور شده. یک پاکت هم به روی بالش گذاشته شده و روش نوشته بود «پدر». با بدترین پیش داوری های ذهنی پاکت رو باز کرد و با دستان لرزان نامه رو خوند :


پدر عزیزم،
با اندوه و افسوس فراوان برایت می نویسم. من مجبور بودم با دوست دختر جدیدم فرار کنم، چون می خواستم جلوی یک رویارویی با مادر و تو رو بگیرم. من احساسات واقعی رو با Stacy پیدا کردم، او واقعاً معرکه است، اما می دونستم که تو اون رو نخواهی پذیرفت، به خاطر تیزبینی هاش، خالکوبی هاش ، لباسهای تنگ موتور سواریش و به خاطر اینکه سنش از من خیلی بیشتره. اما فقط احساسات نیست، پدر. اون حامله است.


Stacy به من گفت ما می تونیم شاد و خوشبخت بشیم. اون یک تریلی توی جنگل داره و کُلی هیزم برای تمام زمستون. ما یک رؤیای مشترک داریم برای داشتن تعداد زیادی بچه. Stacy چشمان من رو به روی حقیقت باز کرد که ماریجوانا واقعاً به کسی صدمه نمی زنه. ما اون رو برای خودمون می کاریم، و برای تجارت با کمک آدمای دیگه ای که توی مزرعه هستن، برای تمام کوکائینها و اکستازیهایی که می خوایم. در ضمن، دعا می کنیم که علم بتونه درمانی برای ایدز پیدا کنه، و Stacy بهتر بشه. اون لیاقتش رو داره. نگران نباش پدر، من ۱۵ سالمه، و می دونم چطور از خودم مراقبت کنم. یک روز، مطمئنم که برای دیدارتون بر می گردیم، اونوقت تو می تونی نوه های زیادت رو ببینی.
با عشق،
پسرت،
پاورقی : پدر، هیچ کدوم از جریانات بالا واقعی نیست، من بالا هستم تو خونه Tommy. فقط می خواستم بهت یادآوری کنم که در دنیا چیزهای بدتری هم هست نسبت به کارنامه مدرسه که روی میزمه. دوسِت دارم! هروقت برای اومدن به خونه امن بود، بهم زنگ بزن


میدونم . میتونی

چت کردن با تلویزیون هم ممکن شد

چت کردن با تلویزیون هم ممکن شد

پاناسونیک یک تلویزیون به بازار عرضه کرد که به کاربران امکان می‌دهد از طریق آن با دوستان خود در فیس‌بوک یا توییتر هم‌زمان با تماشای برنامه‌های زنده تلویزیونی چت کنند.


تلویزیون جدید پاناسونیک که قابلیت اتصال به اینترنت را داراست، به کاربران اجازه می‌دهد به انجام بازی‌های ویدیویی اینترنتی با دوستان خود بپردازند.


یکی از مقامات پاناسونیک اظهار کرد: کاربران قادر خواهند بود تجربه‌ی شخصی کردن تلویزیون خود را با دانلود برنامه‌های فیس‌بوک، توییتر، یوتیوب، اسکایپ و eBay و نپستر تجربه کنند.


پاناسونیک تخمین می‌زند تلویزیون‌های دارای قابلیت اتصال به اینترنت تا سال ۲۰۱۴ نزدیک به ۴۰ درصد از بازار فروش تلویزیون را به خود اختصاص دهند. این تلویزیون‌ها در سال ۲۰۱۰ نزدیک به ۲۰ درصد این بازار را به خود اختصاص دادند

تلسکوپ اینترنتی

شرکت مایکروسافت دوشنبه ۱۲ مه (۲۳ اردیبهشت) برنامه “تلسکوپ جهانی” خود را به راه انداخت
تلسکوپ جهانی (WorldWide Telescope) یک برنامه اینترنتی رایگان است که به گروه وسیعی از کاربران امکان خواهد داد بر جاهای مختلف کیهان نگاه کنند.

تلسکوپ جهانی که بوسیله شاخه پژوهشی مایکروسافت ایجاد شده است، تصاویر به دست آمده از تلسکوپ فضایی هابل، مرکز رصد پرتو ایکس چاندرا( Chandra X-Ray Observatory Center)، بررسی دیجیتال آسمانی سلون ( Sloan Digital Sky Survey) به هم پیوند می‌دهد.

کاربران کامپیوتر می‌توانند در میان کهکشان در مسیر دلخواه گردش کنند یا گردش‌های هدایت‌شده در مقاصد مختلف در فضای بیرونی را که ستاره‌شناسان ترتیب‌ داده‌اند، انجام دهند.

این سایت به کاربران امکان می‌دهد که از میان شماری تلسکوپ‌های متفاوت دست به انتخاب بزند و میان طول موج‌های مختلف نور جابه‌جا شوند.

بیل گیتس، رئیس مایکروسافت، می‌گوید تلسکوپ جهانی ابزاری قدرتمند برای علوم و آموزش است که به هر فردی امکان می‌دهد کیهان را کاوش کند.

تلسکوپ جهانی را اینجا ببینید:

www.worldwidetelescope.org

E600 زمانی برای هفتمین ویندوز

عصر ارتباط-شرکت ایسر نخستین گوشی مجهز به ویندوز موبایل 7 را رونمایی کرد.

iOS 4


پاگذاشتن گوگل در كفش اپلي‌ها با معرفي سيستم‌عامل آندروئيد انگيزه‌هاي مضاعفي را براي مبتكر آي‌فون باقي گذاشته بود تا اين شركت همزمان با معرفي نمونه جديدiPhone 4، چهارمين نسخه از سيستم‌عامل ويژه موبايل خود را مجهزتر از گذشته معرفي كند. طبق گفته اپل سيستم‌عامل جديد كه حالا iOS نام گرفته‌است، صد ويژگي جديد براي كاربران دارد و هزار وپانصد API تازه نيز براي توسعه‌دهندگان نرم‌افزارهاي اين سيستم‌عامل در آن گنجانده شده‌است.

امضای دیجیتالی چیست؟

معمولا امضاهاي ديجيتالي با امضاهاي الكترونيكي اشتباه گرفته مي‌شوند، در حالي كه امضاهاي الكترونيكي صرفا عبارتند از كپي‌هاي اسكن شده از يك امضاي دستي؛ در برخي كشورها از جمله ايالات متحده آمريكا و كشورهاي عضو اتحاديه اروپا، امضاهاي الكترونيكي اعتبار قانوني دارند.

sslچیست؟

                                   

Secure Socket Layer يا همان SSL يک تکنولوژي استاندارد و به ثبت رسيده براي تامين ارتباطي امن مابين يک وب سرور و يک مرورگر اينترنت است. اين ارتباط امن از تمامي اطلاعاتي که ما بين وب سرور و مرورگر اينترنت ( کاربر) انتقال ميابد، محافظت مي کند تا در اين انتقال به صورت محرمانه و دست نخورده باقي بماند.

باریکترین اسکنر

ايتنا - ظاهراً در دنیای فناوری همه چیز در حال آب رفتن است! مثل اینکه باید آن اسکنرهای بد ریخت و یزرگ را هم فراموش کنیم که با کابل و آداپتورشان کلی جای ما را می گرفتند.

دهه آینده، دهه پیشرفت‌های وسیع در حوزه نرم‌افزار
بيل‌گيتس دو سال پیش ادعا کرد، در دهه آینده در زمینه نرم‌افزارها و محاسبات پیشرفت‌های بیشتری را شاهد خواهیم بود و این پیشرفت‌ها به ما امکان بهره‌گیری از روش‌های جدیدی برای تماشای تلویزیون، استفاده از تلفن‌ها و نحوه ورود اطلاعات به کامپیوترها را خواهدداد. این تغییرات بسیار قابل‌توجه بوده و در همه ارکان زندگی نفوذ خواهدکرد. بيل‌گيتس معتقد است، طی این چند سال، کامپیوترها و نرم‌افزارها تغییراتی عمده را به‌عنوان مثال در نحوه گرفتن عکس یا خرید موسیقی ایجاد کرده‌اند، اما در آینده سایر حوزه‌های‌صنعت نیز متأثر از این فناوري خواهند شد. او معتقد است، حوزه‌های جالبی برای فعالیت  وجود دارد که فناوري دیجیتال هنوز به آن‌ها دست نیافته است‌.


يل‌گيتس معتقد است، طی این چند ساله، کامپیوترها و نرم‌افزارها تغییراتی عمده را به‌عنوان مثال در نحوه گرفتن عکس یا خرید موسیقی ایجاد کرده‌اند، اما در آینده سایر حوزه‌های‌صنعت نیز متأثر از این فناوري خواهند شد.

تابلوی خودم


سلام دوستان این دومین تابلویی که من کشیدم خواهشا نطراتتونو به صورت صادقانه بیان کنین ممنون.

بزرگ ۱۰۳ ساله همیشه آنلاین!  

مادر بزرگ ۱۰۳ ساله همیشه آنلاین! + عکس


این سالمند آنلاین که در حقیقت پیرترین کاربر “آی- پد” نیز است در سال ۱۹۰۷ زمانی که “سر هنری کمپبل- بانرمن” نخست وزیر انگلیس بود متولد شد.
مهر: یک زن سالمند ۱۰۳ ساله که ساکن یک دهکده کوچک در انگلیس است پیرترین کاربر رایانه همراه و عضو شبکه‌های اجتماعی است.

“لیلین لاو” زن ۱۰۳ ساله ای است که در “تنبی” واقع در ولز جنوبی انگلیس زندگی می‌کند. این زن سالمند برای برقراری ارتباط با نوه‌ها و اعضای خانواده خود روزها را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذارند.

“استیو” بزرگ‌ترین نوه “لیلین” که ۴۷ سال دارد نخستین بار “آی- پد” خود را به این مادر بزرگ ۱۰۳ ساله قرض داد و به وی کمک کرد که بر روی یک شبکه اجتماعی برای خود یک پروفایل باز کند.

براساس گزارش لارپوبلیکا، این سالمند آنلاین که در حقیقت پیرترین کاربر “آی- پد” نیز است در سال ۱۹۰۷ زمانی که “سر هنری کمپبل- بانرمن” نخست وزیر انگلیس بود متولد شد.

وی می‌تواند اخبار مربوط به غرق شدن کشتی تایتانیک در سال ۱۹۱۲ را به یاد بیاورد. این مادربزرگ وقتی جنگ جهانی اول شروع شد به مدرسه می‌رفت و وقتی اولین رادیو به خانه آنها راه یافت ۱۲ سال داشت.

رکوردهای جدید وجالب گینس:



رکورد دار بلندترین سقوط آزاد از پشت

از برج Menara Kuala Lumpur Tower به ارتفاع ۲۷۶ متر

به روز ترین وبلاگ ایرانی**** www.Delbar72.blogfa.com


بیشترین چراغ های بالنی فانوسی در اندونزی

به روز ترین وبلاگ ایرانی**** www.Delbar72.blogfa.com


تصویر ساخته شده با قلم مو های نقاشی؛ این تصویر مایکل جکسون میباشد

به روز ترین وبلاگ ایرانی**** www.Delbar72.blogfa.com


بلندترین برج دنیا در دبی با نام برج خلیفه با ارتفاعی معادل ۸۲۴,۵۵ متر

به روز ترین وبلاگ ایرانی**** www.Delbar72.blogfa.com


پیرترین دوقلوهای جهان، این دو پیرزن چینی ۱۰۴ سال سن دارند

به روز ترین وبلاگ ایرانی**** www.Delbar72.blogfa.com


کشیدن اتوبوس با موی سر

به روز ترین وبلاگ ایرانی**** www.Delbar72.blogfa.com

نامه لیلی و مجنون...


نامه خنده دار لیلی و مجنون 

گله می‌کرد ز مجنون لیلی - که شده رابطه‌مان ایمیلی
حیف از آن رابطه‌ی انسانی - که چنین شد که خودت می‌دانی

عشق وقتی بشود دات‌کامی - حاصلش نیست به جز ناکامی
نازنین خورده مگر گرگ تو را - برده یا دات‌نت و دات‌ارگ تو را

بهرت ای ‌میل زدم پیشترک - جای سابجکت نوشتم : به درک
به درک گر دل من غمگین است - به درک گر غم سنگین است

به درک رابطه گر خورده ترک - قطع آن هم به جهنم به درک
آنقدر دلخورم از این ایمیلم - که به این رابطه هم بی ‌میلم

مرگ لیلی نت و مت را ول کن - همه را جای OK کنسل کن
OFF کن کامپیوتر را جانم - یار من باشد و ببین من ON ام

اگرت حرفی و پیغامی هست - روی کاغذ بنویس با دست
نامه یک حالت دیگر دارد - خط تو لطف مکرر دارد

خسته از Font و ز Format شده‌ام - دلخور از گردالی @ (ات) شده‌ام

کرد ریپلای به لیلی مجنون - که دلم هست از این سابجکت خون
باشه فردا تلفن خواهم کرد - هر چه گفتی که بکن خواهم کرد

زودتر پیش تو خواهم آمد - هی مرتب به تو سر خواهم زد
راست گفتی تو عزیزم لیلی - دیگر از من نرسد ایمیلی

نامه‌ای پست نمودم بهرت - به امیدی که سرآید قهرت...

اینم از نامه  لیلی به مجنون

 

 


باریکترین mp3 player یا پخش کننده موسیقی


 این پخش کننده که طراحان آن Chih-Wei Wang و Shou-Hsi Fu می باشند آن را بسیار فریبنده طراحی کرده اند به طوری که به چسب زخم شباهت زیادی داشته و به دلیل چسبنده بودن در هر قسمتی از بدن می چسبد.

 
در این mp3  player پخش و قطع  آهنگ با هر بار فشار  دادن  قسمت  دایره  مانند  شکل  می گیرد و اسپیکرهای پخش صدا که انعطاف پذیر می باشند در کنارهای آن قرار دارد.

برای تامین انرژی مورد نیاز این پخش کننده نیز قرار است از حرارت بدن بهره گیری شود.
 

با رایانه‌تان تماس تلفنی بگیرید و به تماس‌هایتان جواب دهید !

با رایانه‌تان تماس تلفنی بگیرید و به تماس‌هایتان جواب دهید !

تصور کنید در حال کار با لپ‌تاپتان هستید و تلفن همراه‌تان زنگ می‌خورد . مجبورید دست از کار با کامپیوتر بکشید و با تلفن‌تان صحبت کنید .

اما احتمالا خبر ندارید که در ویندوز7 می‌توانید به جای این کار با کامپیوترتان به تلفن‌ها پاسخ دهید !

برای این کار شما تنها نیاز به یک رایانه دارید که دارای بلوتوث باشد.

با انجام تنظیمات کوچکی در ویندوز 7 می‌توانید از میکروفون و اسپیکر لپ‌تاپتان (یا کامپیوتر شخصی) به جای هندسفری موبایل استفاده کنید .

در این حالت گوشی شما زنگ میخورد و همان طور که در حال کار با کامپیوتر هستید و بدون اینکه دست به تلفن همراهتان بزنید با استفاده از رایانه‌تان به تماس‌ها پاسخ می‌دهید و با دوستانتان صحبت می‌کنید . تلفن همراه‌تان هم میتونه 10ها متر دورتر از رایانه‌تان باشد …

در این حالت صدای طرف مقابل ، از اسپیکر‌های رایانه و صدای شما هم از طریق میکروفون لپ‌تاپتان به گوش طرف مقابل می‌رسد .

ادامه نوشته

تصاویری که فقط ما ایرانیها قادر به درکش هستیم...






وب گردی با موبایل

شاید شما هم از جمله کسانی باشید که عاشق اینترنت هستید و حتی با موبایل خود به دنیای اینترنت می روید

می خواهم مینی اوپرا رو بهتون معرفی کنم

Opera Mini 5.1

یکی از بهترین مرورگرهای اینترنتی موبایل که می توانید هر جا که هستید چک میل کنید، دانلود کنید، از وبلاگ ها و سایت ها دیدن کنید

لازم به ذکر می دونم که هیچ گونه محدودیتی هم از نظر مشاهده سایت ها ندارید


برای دانلود روی عکس کلیک کنید




چگونه میتوان بهتر زندگی کرد؟؟؟؟؟


از خدا پرسیدم : خدایا چطور می توان بهتر زندگی کرد؟
خدا جواب داد : گذشته ات را بدون هیچ تاسفی بپذیر، با اعتماد زمان حال ات را بگذران و بدون ترس برای آینده آماده شو.
ایمان را نگهدار و ترس را به گوشه ای انداز .
شک هایت را باور نکن و هیچگاه به باورهایت شک نکن . 
زندگی شگفت انگیز است فقط اگربدانید که چطور زندگی کنید
مهم این نیست که قشنگ باشی ، قشنگ این است که مهم باشی! حتی برای یک نفر
مهم نیست شیر باشی یا آهو مهم این است با تمام توان شروع به دویدن کنی
کوچک باش و عاشق که عشق می داند آئین بزرگ کردنت را
بگذارعشق خاصیت تو باشد نه رابطه خاص تو باکسی
موفقیت پیش رفتن است نه به نقطه ی پایان رسیدن
فرقى نمی کند گودال آب کوچکى باشى یا دریاى بیکران... زلال که باشى، آسمان در توست
...

                                                                                 ماندلا(رهبر استقلال طلبان آفریقا)

سه معمایی که مایکروسافت نمیتواندحل کند!!!

۱- هند کشف کرد که هیچ کس نمیتواند پوشه ای به نام CONرا درهیچ قسمتی از کامپیوتر ایجاد کند. این چیزی خیلی عجیب... و باور نکردنی است. در مایکروسافت ، کل تیم نمی توانند پاسخ چنین اتفاقی را بدهند!!همین حالا امتحان کنید،فولدری به نام CON را نمیتوانید ذخیره کنید.


٢- یک فایل تکست خالی باز کنید(کلیک راست،new text document) سپس متن Bush hid the facts را تایپ کرده و آنرا ذخیره کنید. پنجره را بسته و دوباره باز کنید.شکلی عجیب خواهید دید!!:surprised :


٣- موضوعی جالب و باور نکردنی که توسط برزیلیها کشف شد.
مایکروسافت ورد را باز کرده و عبارت زیر را تایپ کرده و دکمه اینتر را بزنید و سپس مشاهده کنید

کد: (rand=(200,99

منشی تلفن برخی از شاعرن...(خیلی جالب از دستش نده)

فکر میکنید اگه در دوره حافظ و فردوسی و......تلفن بود اونم ازنوع منشی دار ،
منشی تلفن خونشون  چی می گفت ؟

لطفا پس از شنیدن صدای بوق پیغام خود را بگذارید.

پیغام‌گیر حافظ

رفته‌ام بیرون من از کاشانه‌ی خود غم مخور
تا مگر بینم رخ جانانه‌ی خود غم مخور
بشنوی پاسخ ز حافظ گر که بگذاری پیام
زان زمان کو باز گردم خانه‌ی خود غم مخور

پیغام‌گیر سعدی

از آوای دل انگیز تو مستم
نباشم خانه و شرمنده هستم
به پیغام تو خواهم گفت پاسخ
فلک گر فرصتی دادی به دستم*

پیغام‌گیر فردوسی

نمی‌باشم امروز اندر سرای
که رسم ادب را بیارم به جای
به پیغامت ای دوست گویم جواب
چو فردا برآید بلند آفتاب 

پیغام‌گیر خیام


این چرخ فلک، عمر مرا داد به باد
ممنون تو‌ام که کرده‌ای از من یاد
رفتم سر کوچه، منزل کوزه فروش
آیم چو به خانه، پاسخت خواهم داد

پیغام‌گیر منوچهری

از شرم، به رنگ باد باشد رویم
در خانه نباشم که سلامی گویم
بگذاری اگر پیام، پاسخ دهمت
زان پیش که همچو برف گردد رویم

پیغام‌گیر مولانا

بهر سماع از خانه‌ام، رفتم برون، رقصان شوم
شوری برانگیزم به پا، خندان شوم، شادان شوم
برگو به من پیغام خود، هم نمره و هم نام خود
فردا تو را پاسخ دهم، جان تو را قربان شوم!

پیغام‌گیر باباطاهر

تلیفون کرده ای جانم فدایت
الهی مو به قربون صدایت
چو از صحرا بیایم، نازنینم
فرستم پاسخی از دل برایت

پیغام‌گیر  شاعران شعر نو

افسوس می خورم،
چون زنگ میزنی،
من خانه نیستم که دهم پاسخ تو را،
بعد از صدای بوق،
برگو پیام خود،
من زود می‌رسم،
چشم انتظار باش