فقط خودم فقط خودت

گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش...

فقط خودم فقط خودت

گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش...

من از خوش باوری..........................

در آن شهری که مردانش عصا از کور می دزدند 

 

                                                                 من از خوش باوری آنجا محبت جستجو کردم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بهترین باش

اگه نمیتونی شاهراه باشی  

                                               کوره راهی باش 

 

اگه نمیتونی خورشید باشی  

                                              ستاره باش  

 

کمیت نشانگر پیروزی یا ناکامی تو نیست 

 

بهترین هر آنچه هستی باش.... 

 

داگالوس مالوک

یه دقیقه گوش بده چی میگم

**زندگی مثل دوچرخه سواری می مونه ..واسه حفظ تعادلت همیشه باید در حرکت باشی ….آلبرت انیشتین


**میان انسان و شرافت رشته باریکی وجود دارد و اسم آن قول است . توماس براس


**شریف ترین دلها دلی است که اندیشه ی آزار کسان درآن نباشد.  زرتشت


**ملاصدرا می گوید: خداوند بی نهایت است و لامکان و بی زمان اما به قدر فهم تو کوچک می شود و به قدر نیاز تو فرود می آید و به قدرآرزوی تو گسترده می شود و به قدر ایمان تو کارگشا می شود.


پس از انجام کاری که مرا موجب اندوه است همچون گناهان اگر تنها فرصت دو رکعت نماز بیابم هرگز در دام اندوه نخواهم افتاد.

زیرا خداوند را برای تداوم سلامتی و سرزندگی ام صدا خواهم زد.

حکمت 299

آرام باش

بازی پر فراز و نشیب عالم را بازیگردانی زبردست است که قواعد پیچیده ی بازی را خود آفریده و خود به خوبی آنرا اجرا میکند .

پس آرام باش ! و به او اعتماد کن که عاقلان روزی که به اوج خود رسیدند چنین کردند.

کتاب کوچک امید،پاوول ویلسون