فقط خودم فقط خودت

گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش...

فقط خودم فقط خودت

گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش...

من و ...

قنوت یعنی خود را در دست ها نهادن و تقدیم خدا نمودن . . .


گل من

گل من

ساز گلهای دلم آهنگ توست ....

حس نکردی یک نفر دلتنگ توست....؟


در عالم رازی است....

در عالم رازی است که جز به بهای خون افشا نمی شود.

                                        شهید آوینی

بس که دلتنگم...

بس که دلتنگم اگر گریه کنم میگویند             قطره ای قصد نشان دادن دریا دارد .

سلام عزیزم

قراره امروز و فردا یه مهمون عزیز داشته باشم . کی من ؟؟؟ ذوق زده شدم ؟؟؟نه کی گفته ؟؟؟!!!

خب ذوق زده که نه ...  ولی آخه اولین بارشه میاد و...و...چیزه ...آخه ....

فقط امیدوارم حواسش به این باشه که این خونه تازه سازه و الانم که فصل امتحاناس و منم عین خودش بچه درسخون !!!!!و وقت آپ کردن ندارم ...

اینو نذار به پای تمام اطلاعاتم...

باشه گلم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


یادمان باشد اگر دور شدیم ، این صدای نفس خاطره هاست که چنین دلگرمیم .