فقط خودم فقط خودت

گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش...

فقط خودم فقط خودت

گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش...

احمق بودن،
سنگدل بودن،
بدجنس بودن، 
بد بودن،
خیلی راحت تر از آن است که فکر کنیم ما دچارش نمیشویم. 
***
***
***
میخواهم از درد بگریزم ، ولی درد بدون من تنها میمونه که این خود ، درد دیگری است.
***
***
***

 انسان سه راه دارد: راه اول از اندیشه می‌گذرد، این والاترین راه است. راه دوم از تقلید می‌گذرد، این آسان‌ترین راه است. و راه سوم از تجربه می‌گذرد، این تلخ‌ترین راهاست.

***

***

***

شخصی می گفت من شانزده سال دارم
بزرگی به او خرده گرفت که نباید بگویی شانزده سال دارم باید بگویی شانزده سال را دیگر ندارم

***

***

***


نظرات 1 + ارسال نظر
مریم شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 15:07 http://secret1.blogsky.com

سلام دوست عزیز
خیلی زیبا بود
ممنون از وبلاگ قشنگت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد